FIZJOTERAPIA

Forum wseit w poznaniu semestru PIERWSZEGO na kierunku fizjoterapia

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2006-11-21 01:07:18

Carti

Administrator

WITAM!!!!!!!

WITAM!!!! od dzis to jest nasze forum!!! jest to moje pierwsze forum które prowadze i dlatego prosze o wyrozumiałość. nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie ale dam rade:) serwer na którym jest to forum jest zupełnie przypadkowy:) i na razie spróbujemy tutaj jak bedzie z byt dużo reklam lub coś nie bedzie działac to "jak ja to mowie zmienimy adres zamieszkania" ale miejmy nadzieje ze bedzie SPOKO LOKO LUZ I SPONTAN he he


Prawie BOMBA

Offline

 

#2 2006-11-21 10:42:49

Carti

Administrator

Re: WITAM!!!!!!!

co do avartów (dla dziewczyn - czyli tych obrazków z boku:p) to moga miec wymiary 130 pixeli szerokosci i 150 wysokosci rozmiar do 30240 bajtów pozdro


Prawie BOMBA

Offline

 

#3 2006-11-21 19:46:14

Zmija

Gr 2

Re: WITAM!!!!!!!

No spoko wydaje mi sie że to jest duzo lepszy pomysł niż ten mail ( oczywiście do  pogadania ) tam by sie zaczęło robic troche tłoczno i wogole   Lepiej niech tam trafiają tylko notatki

A tymczasem to życze powodzenia na anatomii
FUCK FUCK FUCK  lenia mam

Cya

Ostatnio edytowany przez Zmija (2006-11-21 19:50:04)


>>>>>> JEBłA BABA DZIADA W ŁEB <<<<<<<<<<
                          JEB:D

Offline

 

#4 2006-11-21 21:14:15

bebesia

New member

Re: WITAM!!!!!!!

hejka tutaj ewka:) fajowo ze mamy wlasne forum!!! gratuluje dawidzie!!! oki tymczasem lece na meczyk bo gra arsenalik.. pozdrawiam do jutra papa

Offline

 

#5 2006-11-21 21:55:20

Carti

Administrator

Re: WITAM!!!!!!!

nie ma co gratulować tylko trzeba sie starac zeby bylo tu ciekawie!!!!! onet tez kiedys zaczynal!!!!!!!!!!!!! he he


Prawie BOMBA

Offline

 

#6 2006-11-21 21:57:01

Farmiq

Gr 2

Re: WITAM!!!!!!!