FIZJOTERAPIA

Forum wseit w poznaniu semestru PIERWSZEGO na kierunku fizjoterapia


#1 2007-03-01 14:52:11

poziomka

Member

mgr Drzymała- ło jezzzzuuuu help!!!

Tak się zastanawiam jak może nas nauczyć czegos osoba która nie ma zielonego (prawie) pojęcia z anatomii, chodzi mi konkretnie o mgr Drzymałę. Rozumiem że czasem coś może człowiekowi ulecieć z głowy, ale to co sie dzieje na zajęciach jest na maksa żenujące. Jestem juz po techniku i całe szczęscie miałam doczynienia z anatomią, serdecznie wspólczujuę osobom które po raz pierwszy sie tego uczą. Na ćwiczeniach sami poprawiamy ta kobietę,  źle wymawia lacinę, myli jej się guzek z glową itp, ucząc nas czyta z ksiązki, mogę smiało powiedzieć że wiem często więcej niż ona, jednak na zaliczeniu wymaga dokładnie takich samych odpowiedzi jakie są w książce- żadna filozofia w taki sposób egzekwować wiedzę. Na drugim zaliczeniu sie wycwaniła i napisała sobie na kartce pytania i dokładne odpowiedzi pewnie z ksiązki przepisane i te kto nie odpowiedział tak samo jak Marecki to dupa zbita-3, hehehe żeniujące, taka osoba nie powinna uczyć na studiach wyższych tak ważnego przedmiotu jakim jest anatomia, a jeżeli już to powinna sie przygotowac do zajęć.
często mam wrażenie że ona sie dopiero uczy razem z nami.

pozdrawiam

Offline

 

#2 2007-03-01 17:02:41

wseit

Member

Re: mgr Drzymała- ło jezzzzuuuu help!!!

przyznaję razję ta kobieta NIC NIE UMIE. A wymaga................................................ jest pusta i tyle. I w dodatku odstrasza tym swoim wąsem! hihihi poprostu nic nie umie a od nas tyle wymada. Nawet nie skończyła żadnej szkoły medycznej, to jakie może mieć pojęcie o anatomii????????????


Offline

 

#3 2007-03-01 17:04:42

wseit

Member

Re: mgr Drzymała- ło jezzzzuuuu help!!!